2 september

Vart ska jag börja de är redan september och jag klagar inte, saknar skolan alla dagar i veckan men äsch jag är vuxen nu. 

Veckorna som gått sen jag sist skrev har det inte hänt så mycket jobbat och varit på lite äventyr och haft de allmänt bra. 


Hunnit fira finaste Sanna som äntligen fyllt 18 och får springa på krogen med oss. Hihi 


Hunnit hänga med Ronja och LCA en helg helg och kört fyllisar och det behövdes!


Min syster har hunnit flytta bort från stan hela 2 mil från Gällivare till mourjevaara och jag trivs faktist att vara där lite för lugnt för min del. 


Och dom har hunnit med rätt mycket sen dom flyttade in, hunnit rensa bort allt skit runt gården och fått ordning på allt. 

Sen har jag och katten katti hittat vårat favorit ställe i Gällivare noulajäärvi. 






Tonade även om fram rutorna på min pärla tillsammans med nadja och det blev faktiskt grymt bra, vi börjar kunna de. 



 



Tog mina flickor under armen en onsdag och drog på alla tiders och full blev dom och jw nykter och körde hem alla så dom kom hela hem, toppen kväll. 



Sen fyllde Elin 20 år och vi överaskade henne med mat och spel kväll och chaufför som hon ej visste vem det vad och det enda hon behövde med sig var köttbullar på burk. 





Lördan på morgonen tog jag bästa och styrde mot Hakkas för första året på rocka billy och skita i Tärendö holmen ovanligt för en gång skull, men ångrar inte mig en sekund trivdes rätt bra och hade en grym kväll. 





Avslutade min Hakkas resa tidigt i säng på söndag och sov som aldrig förr. 


I går så var vi till Happis en sväng och gick på Ikea och sen över till Finland för lite kläd shopping men hittade inte ett skit och det gjorde ingen annan heller så lika fort var vi ute därifrån.




Nu är de klart för den här gången, vi hörs väl! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0