9 mars - 1 veckas lov gick fort

Måndag igen och lovet har flygit i väg i både bra och dåliga stunder hunnit göra en hel del. 

Fick lov på torsdag en dag tidigare och fredag morgon stack jag och systrarna Jungfall till Dokkas och spenderade helgen med massa stug mys, skoter körningen och allt som hör till 







Åt äckligt mycket mat under helgen och tidiga kvällar med tidiga morgonar. 


Kom hem och min BXS 449 stod i värmen i garaget och fick sig ganska mycket kärlek, städade den och lite saker i grillen 




Hela lov veckan har bestått av massa go fika, födelsedags firande och fika med bästa Keinström och Åsén. 





Sen kom sista helgen på mitt sista sportlov ingen kommentar till den helgen. 





Pussat på min bil hela helgen, finns inge bättre. Trodde jag hunnit med mycket, kanske inte så mycket eller så is jag inte berätta vad jag gjort. Hehe 



Nu fick ni lite att läsa, säkert skit bra blev de. 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0