Gästbloggar

Tisdag - fettisdag
Vilket innebär att man får äta hur mycket semlor som helst, hehe.
 
Jag & Jennifer har varit och klämt en fika på alla tiders efter skolan, sedan hem till mig och kolla tv vart vi ännu åt en semelwrap eller vad det heter? Gott har det varit och nu sitter jag hemma hos Jennifer medans hon äter och testar på det här med att gästblogga, är inte direkt kung på det här och inte jennifer heller det kommer inlägg lite då och då, haha.
 
Kan väll sätta ut nån bild här bara för att fylla ut& för att det är jag som fotat
 
 
och här är en bild från ihelg men den har inte jag fotat, vi var på 80 tals fest, Sara fyllde 25år.
 
 
 //ELINNNNNNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0