Från en dag till 7

Jag har varit nykter hela sommaren och jag är rätt så stolt över mig och jag har ändå varit på alla festivaler här i norr och ha haft grymt kul även fast jag varit nykter och kört runt på massa fyllisar så funkar de helt ok också. 



Jag är inne på min sista jobbvecka som jag fått på schema och de flyter på svin bra har två nätter kvar av den här veckan ska ta allt extra jag får chans till. Jag trivs faktist rätt bra ändå fast det går svin segt i bland skit bra personal och som jag kommer hur bra överens med. 


Pdol är gjort och helgen blev väl lyckad.



Men alltså jag har haft dagar som betytt så otroligt mycket för mig och jag är så glad att jag är omringade av så fina människor som vill mitt bästa och bryr sig sen finns det även folk som tynger ner en och försöker sära på mig och trycker ner mig så jävla djup och i går var en sån dag då allt gick åt helevete men finns folk som sätter mig i leende igen och hoj vad jag tycker om dom. Är så glad att min pappa finns han är fan bäst. Och tillsammans klarar vi de här. 



Vela berätta av mig lite för vart ska man annars göra de? 
 






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0