månader sen, livet flyger

 
Har hunnit varit på semester 1 vecka i fina side och mycket hann hända på 1 vecka därborta och helt klart blir de en sväng till dit. 
 
 
 
 
Har hunnit få körkort och köpt mig en bil en bmw dessutom, är rätt så nöjd och har redan en massa paket på väg till den. hihi 
 
 
25++ firande och kiruna festivalen. Stymamman Susanne fyllde år men kvällen lämnade jag jordbrukarvägen tillsammans med 3 fina vänner och BXS:en som förde oss till kiruna.
 
 
och även jobbat klart för den här sommarn, blir lite vik hit och dit på de hela. Lite semester ska jag självklart också hinna med innan sommaren är slut. Längtar faktist lite efter skola! 
 
Hoppas på lite fin väder nu när man ändå är ledig. Mina inlägg suger men bara för att jag är allmänt less på de här så var jag tvungen att berätta lite kortfaktat. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0