2014 har knappt börjat

Min nyårsafton firades med massa fina spel och god mat, raketer och allmänt mys. 2014 har precis startat och 5 Januari har de bjudits på skoter mission och grillning, snart börjar skola är de bara jag som tycker de ska bli skönt att gå tillbaka till de vanliga? jag måste ju vara sjuk som tycker de är kul med skola... 
 
 
 
2013 har varit både bra och dåligt, lärt känna massa nytt folk och de är jag glad för. De dåliga är att vi förlorat världens finaste Isabelle och allt de där andra till de är negativt men har även haft ett grymt år, saknade är stor. Bjuder på ett collage från 2013. 
 
 
Nu ska jag börja göra mig klar för de är pizza till midda och lite spel en söndag kväll, perfekt söndag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0