JÄVLA ÄCKLIGA KÄRRING

Så sjukt less på allt, tycker att den här bloggen alltid får ta skulden och får skiten när jag är less, irriterad, arg, ledsen eller de är kanske de den här bloggen är till för? Just nu är jag allt även ledsen... För allt bara går bakom mig även fast jag ler och är glad och skrattar så är jag ledsen och allt de där andra. Allt har sin mening och de har de här också! De löser sig säkert snart, men just nu vill jag bara vända mig och sova. Mitt humör går åt helvete när jag är trött och har en mygga surandes vid örat som jag vill smälla men som tyvär är för stor. DÖÖ

Haft skola från 8 till 16 och är så jävla trött somnade till och med på sista lektionen haft verkstad hela dagen utom sista lektionen då var de historia och historia suger har en uppgift jag måste göra och jag orkar bara inte! Allt kan döööööö just nu. Men ska sluta skriva skit här som ingen ändå fattar tack och hej!

Ett plus i alla fall i mon är de FREDAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0