25 oktober - Lön, Luleå & Shopping

Sitter och kollar tv och känner hur jag kokar är helt varm i ansiktet tror nån sjuka är på väg. 

Dagen som gått. Har varit ledig så jag, nadja, joel & emil satt oss i bilen vid 11 och rullade mot Luleå, joel skulle köpa vinter däck och vi tjejer vela gå på stan en rund. Hittade lite grann i alla fall eller hittade massa saker men man vela ju inte slösa en massa pengar. De jag fick med mig hem var: 

- 2 par trosor 
- En kofta 
- En typ stickade tröja
- Två par uggs 
- Skyddsplast till telefonen 

Är super nöjd med de lilla jag fick med. Efter en shoppingrunda satt max käk fint!! 


De var bara de jag tänkte meddela men nu ska jag fortsätta ta de lugnt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0