31 MAJ

Ligger i sängen har precis kommit från Ronjiiis. Vi har grillat kyckling, kött en god sallad och majs! Johanna gjorde oss också sällskap, sjukt jävla gott ronjiis kan sin grej hehe. 
Bra avslut på maj månad!!
 
 
Har precis bytt om från shorts till leggins! De bästa. Nu ska jag beställa min lapplandsring som jag får för att jag går ut ettan, hehe! Fick även veta att ja fått sommarjobb på älvgården avdelning demens period 2, ska först kolla om jag kan få till peter istället dom första 3 veckorna eftersom jag annars måste jobba juli och då tänkte jag fara utomlands så FAN heller jag jobbar period 2, nej nej! 
 
Fick ett sms av sis och hon hade kommit fram till hotellet i New york, dom alla skulle ut och käka!! JAG VILL OCKSÅ FARA TILL NEW YORK.. Men hoppas hon har kul i alla fall :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0