tjäna tjäna

har precis käkat lunch, slutat som vanligt halv 12 i dag och fy så mycket ja gjort i dag i skolan för jävla mycket nu vill jag ha lov!! men 2 dagar kvar sen sticker ja till byn och spenderar nån dag där. 
 
ska läsa på mina redovisningar lite och sen ta hunden i kopplet och gå till farmor där de blir midda korv i ung, om jag hinner före ska jag fara och köpa hårfärg som jag tänkt göra jävligt länge men de blir aldrig av. Men idag måste de bli av, måste färga mammas hår också och jag är ju jävligt duktig på färga hår.. hehe 
 
Nu ska jag bara ta de lugnt innan jag börjar med engelskan och svenskan,hoff! 
 

 
världens finaste som jag var och pussade på gud så jag saknat han! men nu måste jag göra besök lite oftare för de blir annars så jävla långt i mellan alla besök. Låter som att han bor långt bort men de är ja som inte är sugen för har tappat allt intresse men saknar han gör ja ju! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0