snart helg!!

helgen är snart här skönt som fan ska de bli, och att de är marknad ännu bättre! Den här veckan har gått sjukt fort, var sjuk i måndags orkade bara inte och tisdas var vi lediga, sen var de bara onsda som var jobbig och redan fredag i mon helvete de går undan. 
 
Har hunnit hänga med elin i dag, vi tog 20 min på gunilla och de var sjukt skönt älskar att sola! Sen blev de lite mat på de och sen snack med ylva och nadja. Ska måla om mina naglar nu och sen ska jag väl fara ut med Elin igen och även emma. Men veckan har varit sjukt bra ändå även fast de inte hänt så jävla mycket, men nu ska jag börja göra nått istället för att sitta här och bara skriva skit. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0