Grym jävla helg

Min helg har varit grymt bra, orkar inte skriva allt här för de är för mycket som hänt, men har nig varit en av dom bästa helgerna och lovet har spenderas i byn med mina fina bybor dock bara en kväll synd men så är de när dom ska resa hela tiden.

Redan månda och nu är den över tolv så då är de tisdag och i dag fyller Hanna år 18 år fy vad mina flickor börjar bli stora. I morgon är min klass ledig bara för att vi är så jävla bra så de blir plugg på morgonen sen blir de fika hos Hanna och sen kvälls pyssel och mys med mina saknade vänner Maja ich Monique. Till helgen är de marknad här så de blir nog också en bra helg. Sen helgen efter de är också in planerad ich då står de Kiruna med Elin om de nu blir av men de får jag hoppas.

Nu ska jag sova för i mon står de plugg tidigt på morgonen, de enda dåliga när man ska vara ledig är att man alltid får nått att göra hem.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0