PITEÅÅÅÅ

Suger på att blogga, är i Piteå och har de grymt bra myser i stugan och umgås med fina vänner saknar alla där hemma. Hoppas ni har de lika bra som jag. I går blev de en tidig kväll har nämligen blivit förkyld de suger. På fredag sticker jag till Luleå på hamnfestivalen och har de grymt kul med flera saknade. 
 
 
 
Dagen har bjudit på lite shopping i stan och jag fick bara med mig lite nytt smink hittade lite underkläder men var inte i behov av att köpa shoppar lite i luleå på freda istället. 
 
Har även tacka ja till lackering nere i vännäs, efter somman säger jag hejdå gällivare och hej vännäs och stannar där 2 år och blir lackerare. Söker lägenhet för fulla muggar får först veta om jag får en i början av augusti men har hittat lite lägenheter på blocket som jag ska ringa på i mon. Känns hemskt att jag måste lämna min ort för att gå skola, men hoppas och måste försöka klara mig utan alla vänner och familjen lär bli svårt men de är bara kämpa på jag är hemma om 2 år och sen alla lov och vissa helger. Men att resa ofta kommer också bli jobbigt eftersom de inte bara är 10 mil de är ca 50 mil. Men alla mina underbara nära och kära, vänner och alla andra är så välkommen att komma ner så ofta som möjligt så kommer de bli perfekt!! 
 
Nu ska jag hjälpa mamma med maten och sen hoppa i duschen sen väntas en kväll med Sofia, Evelina, Komsi + massa fler. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0