söndag, helgen gick fort

mamma har precis förhört mig på skoter frågorna och jag kan alla 3 häfterna någon fråga som jag får hjärn släpp på men de ska jag läsa lite till senare ikväll, får inte läsa för mycket på en gång för då tar jag inte in allt.
 
Helgen har varit kanon, både fredagen och lördagen lördagen hängde vi både med syster och alla hennes vänner och träffade även ylva och monique på kvällen och fick prata ut med Ylva skönt att de mesta är löst kan äntligen kan jag andas ordentligt igen! 
 
Mycket skratt jag kanske lite för mycket, körde hem sussi där vid 1 och sen tog vi en kvälls pizza från manuella och katti var också med. Vid 3 började vi runda av och stack hem och sov fan så trött jag var. Men nu ska jag fixa til mig lite sen ut med johanna på misson. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0