Snart lov, så jävla skönt!

Äntligen är lovet snart här, bara en timmes lektion i mon för att vi bara ska städa sen tar jag lov i en vecka så jävla skönt!

Dagen har varit bra, började me att ha jävligt kort skol dag till 12 bara! Sen bara myst till Ylva slutat och så for vi på stan och fick med mig en ny bh och trosa, väntade på mamma och fick pengar och så tog vi 20 min på Gunilla jävligt skönt och se behövdes bjöd även ylvis bara för att hon är så bra! Blev romantisk midda hemma hos mig korv och makaroner jävligt gott!

Nu sitter vi i GEO och bara myser jag Johanna och Robert även Martin också, Ylva körde vi precis till hägern så hon fick ta sin moppebil och börja köra mot kullen. Nu ska jag sociala mig här ett tag innan jag ska hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0