Så sjukt less på idioter

Idioter som dig borde inte finnas du borde skämmas!

Så jävla less på allt som har med vänskap att göra. Fuck tjejer, tjejer fattar ingenting! Killar har inga känslor och stämmer de? Men vissa tjejer har jävligt mycke alldeles för mycket så dom tjejer kan gen lite åt dom killar och tjejer som inte har. Jag borde faktiskt ge dig lite utav mina känslor ja har för mycket!

Men som sagt de var mitt inlägg, har precis kommit in typ har haft skoteruppkörning och fy så jobbigt de är att ha de med hosta och de! Nu ska jag fundera över om jag ska söka lackering i första och transport i andra! Känner inte alls för att stanna kvar här ! Fuck tjejer och fuck Gällivare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0