varför landa när du flyger fritt

redan torsdag och i mon är de sista skoldagen innan helg, så sjukt skönt med helgen igen! i dag hade vi idrott för första gången och de är så jävla annorlund från skillnad när man gick på sjöpen, men i mon ska jag o ef gå på gymmet eftersom vi är lite krassliga för dom andra ska köra någon annat, så då sa idrotts läraren att vi f¨år gå på gymmet ist! 
 
Jag håller på att se andra avenyn och bara tar de lungt, har slutat vid 3 redan i dag så var hemma halv 4 eftersom bussjannen är så jävla seg! nu ska jag beställa hem massa bilder så jag får fylla mina tomma rammar någon gång. 
 
 
 
min fina ängel hoppas du har det bra, tänker på dig lextra mycket i dag för i helg hämtar vi hem dig i en urna.. min fina, jag saknar och älskar dig hoppas du vet de min lilla piga, vi ses snart igen! och hoppas de närmar sig, för jag saknar verkligen dig! 
 
 
min fina underbara skatt, önskar att du skulle varit frisk o levt flera friska år till! nu springer du med dom andra som finns där, och har inge smärta... älskar dig så jävla mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0