running up that hill

i dag hade vi inte någon idrott så jag hoppade på bussen väldigt tidigt, vi fick flytta fram en fordons lektionen skönt att sluta tidigt både torsda o freda. Förra helgen vela jag inte ha helg men i i går vela jag verkligen ha helg o bara sova! i morse fick jag skjuss av mamma på morgonen väldigt skönt att slippa vakna halv 7 när bussen går vid halv ått typ, skönare o vakna  7 o få skjuss. Vet inte om jag ska fara byarna runt i dag med syster de återsåtr o ser! 
 
Nästa vecka laddas ja med massa kläder beställde just hem lite från hm, ni får se när ja fått de massa hår grejs, ska nu söka kläder som jag kan bestlla vill ha nå nya jeans. 
 
Var även på stan i går med min mamma o fick med mig hem ett par nya skor o leggins, leggins behöver jag alltid specielt när de är mina favvo leggins från lindex. 
 
 
jag saknar dig min bästavän, så de gör ont 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå har du slutat rida?

2012-09-18 @ 01:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0