ser du nu vad du gör

 
 
 
 
har vaknat för en timme sen av att emma ringde som en tok o väckte då mig. Tack! 
 
i går har varit hos tandläkaren och kollt mina tänder, och sen varit i skolan och skoldagen gick fort skönt! sen for ja och köpte mig två guppysar fiskar och lite annat som man behöver sjukt kul att ha fiskar i mitt rum och så mysigt. Sen for ja och jobbade med syster byarna runt, lite less på de. När ja kom hem skulle ja vara med emma o de var ja men eftersom hon var så sjuk så somna hon till filmen vi såg roligt att kolla film själv. 
 
Nu ska jag hoppa i duschen och sen fixa till mig och sen vidare och göra en hemlig sak med några. Nu ska jag först se ett avsnitt av hart of dixie. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0