give me more love

höll på att böla hjäl mig nyss, såg sista avsnittet av the vampire diaries i säsong 3 tolvslaget ikväll kommer 1 avsnittet av säsong 4 ut o jag vill inte se mer, den är för bra! och de är de bästa jag någonsin sett, så nu ska ja vänta 2 månader tills hela 4 kommit ut o förhoppningsvis i svensk text. 
 
Veckan har gått snabbt o i mon är de redan freda o sen helg, har 3 lektioner i mon + tandläkar tid kl halv 10, och de gillar ja inte. 
 
Nu ska jag fixa lite i mitt rum sen fara o tända ljus som jag tänkt göra i 1,5 vecka nu men har aldrig blivit av men i dag blir de förhoppnings vis av! 
ska sluta ordbajsa nu o göra någon nytta. 
 
 
 
rödhårig 
 
 
 
svart 
 
 
 
 
brunt 
 
 
 
 
tigerfärgad, eller vet inte vad de är för färg! 
 
 
 
blondiiii 
 
ska till frissan snart o ska färga håret o vet inte om ja ska fortsätta mot blond eller de andra färgerna ja har lagt upp. Men måste bestämma mig! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0