pandan e pandan

hade så huvudvärk i morse men pallra mig i väg till första lektionen som var fordons sen hoppa ja på snabb bussen vid 11 hem och käka o sen vila ja lite. Har hunnit vara på stan en sväng med ronja o kolla lite hitta inte nått, så ja gick tom hänt hem! känner mig rätt så stolr. Men både lindex och kicks har fått in väldigt mycket fint och ja hitta en massa saker men inge fick följa med hem! 
 
Nu ska ja vänta in mamma sen slår ja en singnal till farmor o hör om hon vill följa med o fika o handla på kvantum kan ju vara roligt för farmor att få följa med! Nu ska ja sluta ordbajsa o städa lite i mitt rum, längtar till helgen då är de kiruna som gäller och " PART" 2  sist skrev ja park haha men jaja skit i den nu. 
 
 
 
 
 
 
även min bästa vän är på bättrings väg,de glädjer mig måste ta tag och fara o hälsa på han saknar ju min fina ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0