du bordet vetat bättre

gårdagen blev på topp! men resten av dagen har jag bara varit arg, ledsen, besviken.

Nu har ja precis käkat lite nudlar o ska ta o klä på mig o gå ut på en promenad och rensa lite, börjat kolla oth också har snart kollat klart säsong 1 och börjar känns mig lite less, men kanske för att jag har sett den ett antal gånger och bara om om om igen!

 
jag kan inte bli argare än vad ja redan är, men ja kan visa dig att ja är bättre än att gå o vara arg! 
 
Min lörda blir nog lika bra även fast ja bara ligger hemma o ser oth kanske heart of diwie som jag ännu inte sett löart! Även kollat säsong 4 av oth, gud ja dör vad den är bra!!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0