dansdansdans

i dag har varit en rätt kort skoldag sluta redan vid 12, vi hade dans i 3 timmar i idrottshallen tillsammans med heden var dock inte med. Sen skulle vi ha bild men vi tjatta till oss så vi fick sluta hehe, efter skolan stack ja ut på stan o sökte ett par hörlurar o de hitta jag o köpte även solskydds spray 20 o hoppas de blir bra sen har ja två andra med mig också som jag får ta o andvända upp. På sönda sticker jag inte länge kvar nu!! dock måste ja ta med mig so:n + en bok i engelska som ja ska läsa o skriva en reflektion o en analys på hojj. Så kanske man packar ner datort också så man kan plugga på den o kanske se film hmm.

I mon väntas en skol dag o sen packa klart de sista o hinna fara o köpa lite nya produkter som ja ska ha med mig bara 2 saker som ja behöver köpa. Men nu ska jag fortsätta o ladda ner musik o sen ska ja se sista ponnyakuten avsnitten o sen blire bädden sovit nån timme på dagen men är fortfarande lite trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0