äntligen !!

nu har mina balskor o freebra bh:n kommit och allt satt bra, nu ska jag bara träna gå i skorna och hoppas att jag kan gå som en ja jag vet inte vad. Nu återstår de o plugga är på mycket bättre humör i dag fast har haft någon dålig timme i dag också, men de blev genast bättre efter jag fick veta massa nyheter ! så nu laddar jag inför skolavslutning och sommarjobba, har fått sommarjobb 1 perioden på älvensförskola ska bli kul sen i dag har jag även lämnat in en ansökan som pappa vela ja skulle göra!

Nu ska jag käka sen plugga plugga plugga matte för fullt och de måste jag verkligen om ja hinner ska jag fara o simma sen, mycket skönt!
vill bli rödhårig igen med svart sidecat! åhååååååååååååååååååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; vet inte riktigt, letar på! :D

2012-05-30 @ 18:50:53
URL: http://fotokobran.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-30 @ 20:38:42
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0