älskar livet " not "

kom hem i söndas kväll, var as trött men gick o la mig först halv 3 någongång o gick till skolan ändå 8 på morgonen men jag måste kämpa på nu sista veckorna, var ju borta hela förra veckan o hade de bäst kan jag säga!
Flygresan o bussresan gick super + bilresorna, shoppat lite smått presenter hit o dit osv. Nu ska jag fixa till mig o sen invänta syster o sen på stan med jossan o käka gott ute.
När man väl är hemma andra dagen så blir jag pissigt sjukt känns ju helg okej! det var ju inte bra o vara mig, nästa vecka bär de av till pite även o kolla skolan jippi!
Men nu ska jag börja söka vad jag ska ha för kläder o sen plocka bort all tvätt som hänger upp, allt är då mitt som mamma tvättat. Har fotat typ 300 bilder minst även dom kommer jag visa er här någon dag också men nu ska jag ta 2 alvedoner o sen klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0