veckan flyger i väg

veckan har bara farit i väg, skönt! snart helg igen och snart lov igen och sen sommarlov strax också ännu skönare, planer för sommaren är lång ser fram i mot de !

Slutade vi 1 i dag skönt att sluta tidigt på torsdagar och börja 9 hehe,målat naglarna nyss och nu håller jag på att se vampire och snart sett klart säsong 2, och sett 3 för inte så länge sen så då ska jag börja se oc och sen blire väl någon annan serie är besatt jag vet redan. + att jag är en som inte har något liv.
Beställt ännu mer kläder tills jag ska utomlands, och till sommaren! nu ska jag söka ett par skor till balen, fick lov av syrran att låna av henne men ska söka o se om jag hittar några hittar jag inga som jag vill ha får jag väl låna av syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0