välkommen

tagit det lungt hela dan och klockan är redan 5 och jag har inge planer för kvällen, umgåtts med ef en sväng här på morgon kvisten och kollat lite oc, min mya favvo!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen bara mysa på en sån här lörda då det suger att vara i gällivare och inte finns något att göra, skulle ha åkt till byn men planer ändras. Men ångra mig något att jag inte stack men ändå vill jag vara i gällivare.
nu ska jag börja gå mot blond!
Dom som varit blond hela sitt liv och sen ska ändra färg ångrar oftast sig, jag ångra mig ett x antal men varit nöjd med mitt röda,svart och mörkbrunt men ångra mig ändå! men alla har ju olika åsikter, här har ni min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0