svar åt linnea

l: vet inte riktigt vad jag ska skriva. om du visste hur dåligt jag mår efter allt ni ( du och emma) sagt åt mig. men ni förstår inte för ni är naiva. inse att det finns mer i världen än er själva, men jag tror att ni har för stort ego för att kunna erkänna det.. trist så in i helvete

och precis som du säger, när man behöver sina vänner som mest, det är då de sviker en som mest.. fundera på det jennifer.

peace

svar; allt vi sa var för att vi brydde oss, men du lyssnade inte och du berättade inte allt till oss. och när man behöver sina vänner så menar jag att man ska kunna prata med dom, men de gjorde inte du! jag och  emma har nog funderat en del, vi gjorde fel och de erkänner jag men de var för att vi brydde oss så sjukt mycket om dig men du tog de som att du inte förstod, vi sa elaka ord de vet ja men vi menade ingen illa ! Jag funderar som på de hela tiden, men du sa inte allt till oss och de var de vi  behövde för att kunna förstå dig!



Kommentarer
Postat av: linnea

så tog du bort bilden. ahja du vet ju vad jag skrev i texten och jag hoppas att ni kommer mogna en dag och förstå att ALLTING INTE HANDLAR OM HUR NI KÄNNER ER. punkt slut. jag vill inte ha nå svar, ha ett trevligt liv med dina vänner. over and out

2012-07-23 @ 15:00:29
Postat av: Ronjis!

Älskade jennifer!! Så som linnea skrev i kommentaren ovanför, att du ska ha ett bra liv med dina vänner(även fast jag tror att hon inte menade de.) Du behöver inte vara orolig, för jag kommer inte lämna dig och du å jag kommer ha de förbannat trevligt när du kommer hem igen!!! Puss :*

2012-07-23 @ 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0