helt glömt bort

det har hänt mycket på den senaste tiden, varit i hakkas och firat nyår med några frääna väldigt trevligt! varit till boden med mina kusiner och badat och dom höll på att ta livet av mig för jag var så jävla trött och dom levde om hojj! Spenderar min vecka hos pappa eller 2 får ju se,har även fått min efterlängtade hårdisk skönt! så nu blire att fylla den med massa filmer,bilder osv. 
I morgon har jag en del planer hoppas dom blir av då! orkar inte göra något mer ikv eftersom jag har sovit typ 3 timmar i natt så känns jobbigt att göra nått, ska i alla fall möta katti och lämna hennes julklapp om hon is möta mig hoppas!
Men nu ska jag läsa vidare, puss!

där får ni en bild på min tröja som jag köpa för en del av julklappspengarna, den är super skönt och svin snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0