att sakna

i går har jag umgåtts med hanna och emma en sväng pluggat till ekonomi provet som vi hade idag, gick rätt så bra ändå! sett klart säsong 8 av oth, gud kommer dö tills nästa kommer ut. Sen umgåtts med ef o kungen en
sväng på kvällskvisten!

I dag har jag bara spenderat min dag med emma, sovit och käkat hos henne, det gör jag ju ganska ofta hehe. Sen tog vi bussen på kvällen till mampa på ärenden och sen vidare till katti där vi bara satt o snackade, sen dissa hon o elin mig o ef, sen en kvälls promenad hem och nu sitter jag i mitt tysta rum och bara känner lungnet ! i mon börjar jag 09.05 jippi! slutar 13.20 ! jippi. Skönt med en kort dag och typ 4 lektioner, sen ska jag fixa mitt pass, fara o handla lite skit saker på dollar och sen söka present till min fina!
Men nu ska jag avrunda och chilla lite, sen blunda för några timmar. Puss 
'
gud vad jag saknar sommaren och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0