116 bilder

i går tog jag en lung kväll, lite umgås med olika. Syster körde hem mig vid 9, snackade ett tag med ef sen hem och duscha och bara tog det lungt. I dag har vi haft nationella igen skrev om " när tiden stannar " gick ganska bra skrev 4,5 A4, efter det tog jag en macka på vetis gott!  sen en vända på stan, sen plocka ronja upp mig hon hade nå ärenden att göra så jag följde med som svansen i baken hehe. 
För nån timme sen har jag varit och fotat syster ungefär 116 bilder, blev super nöjd över dom! love.. jag älskar verkligen att fota vintern, bjuder väl på nån bild när jag fått dom av natte eftersom dom försvann från kameran vete fan varför! nyss käkat lite köttfärs & spagetti som även jag åt till lunch. Men nu ska jag kika efter lite kläder till min resa, behöver fna nya sommar kläder, hittat en del redan. Puss 
behöver en ny header även, vill inte bara ha en vit sjukt fult! men en fuckad bild blev allt fult, så om nån har lust att kirra en så gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0