min bästa vän, min allra bästa vän!

dagarna som gott så har jag umgåtts med mina fina vänner, mest med min fina sofia! och även evve,jossan & felicia och vi har haft jävligt roligt tycker i alla fall jag, alla våra skratt stunder. I dag vaknade ja på morgonen av att mamma ringde och väckte mig for till stallet spenderade dagen där, med lite frasse mat till lunch!
Såg när dom besiktade mattur och när sofia, evve & emma även kajsa red på sina små pållar, fotade lite också ska slänga in bilderna när jag har tid så då får ni se lite islandshästar ganska kul att variera att fota, nu ska jag hoppa i duschen och sen har jag inge planer resten av kvällen ska ut och köra en sväng vill bara umgås med min fina röda vän.
I dag kom även min allra bästa vän hem, ååååå gu så jag har saknat han och han får ja spendera helgen med där gick allt pusel i hop! ♥
Asterix(Asse)<3
I love you, and i miss yooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0