varför just nu?

verkar som att jag inte är den enda som har det här problemet nu. Mitt problem är alltså att jag har svårt att välja vad jag ska göra med mitt fuckade hår, de ser ju ut som inte vetja och de svåra är att jag inte vet vad jag ska göra riktigt.

Har tanken att ha kvar det svarta och sätta limma löshår i men då säger många att man måste klippa av sitt hår när man väl vill ha bort de och så hade jag vela ha blont, men mitt hår kommer inte hålla för de och nu är de att jag har ingen anning vad jag ska göra!
Det är så att jag är sugen på att bli brunhårig igen men de blir man så less på som de svarta typ!

alltså har jag rätt så ofta såna här problem, och dom är inte lätta heller!

        
alltid lika svårt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

alltså, du är så himla fin i alla! <3

2011-10-10 @ 00:07:39
Postat av: elin

du har ju fint hår nu, svart är fiiint! :)

2011-10-11 @ 15:52:45
Postat av: julia andersen

tycker du passade gryyymt bra i det röda med svart sidecut!

2011-10-16 @ 01:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0