sorrysorry

i går mådde jag piss dåligt, hade super ont i magen och mådde illa och orkade inte blogga då! men nu är jag i alla fall på topp

Kom precis hem, har varit och hämtat in efterlängtade jacka som hade kommit till eriksson och den passa perfekt, bara lite stor men skit samma! Snart ska jag gå och hänga upp tvätten och sen hoppa under en dusch, ska bli super! i kväll ska jag i alla fall vara med katti och elin, men har huvudvärk nu och hoppas det går över, för det är ju fredag och jag vill göra något kuligt!

i mon blir det en jobbig och stressig dag, ska ha asse och då ska min syster följa till stallet och sen ska vi fixa inför kvällens övernattning och det kommer bli hur kul som helst! och jag sover även där, sen på söndag ska jag släppa ut tre pållar. Ska även hinna handla innan kvällen i mon, för måste ju ha något gott och något att äta så man inte dör där , hehe  tänkte bjuder på nån bild, och senare eller i mon får ni en bild på mig och min nya jacka vad säger ni om de ?


en vardag för mig, hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0