inväntan på ny header!

kom precis hem från emma, eller för en halv timme sen vi gjorde nudlar och var en sväng på dollar tillsammans med elin och hennes mamma. Köpt mig 5 nudelpaket och en drika och lite karra! ska vänta på att tvätten blir klar så jag kan gå och hänga upp den som min mamma sa att jag skulle göra. Efter det ska jag hoppa i duschen, efter en gympa lektion så vill duscha lite varmt. Sen ser jag ju om jag drar ut ensväng med elin,katti & emma men det återstår och se.

Har även fått hämtat ut mitt efterlängtade ginapaket och jag tänkte att jag skulle visa vad ddet innehöll, lite kul kanske?
väntar även på en ny hader som söta ronja ska göra åt mig som vanligt, så det blir spännade ! hon har fått äran att välja helt själv hur hon vill göra med den!





¨
ett enkelt svart linne bara




och en annan rosa till min syrra

och några troser men orkar inte ladda upp dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0