en bleckning till idag

hej! kommit hem från skolan för en 20 min sen, dagen gick snabbt haft utvecklingsamtal för 9:an men tror att man har ett till nästa termin eller vad det heter. Vi har varit på någon rätt så bra konsär i dag också inte min musiksmak men den dög, somnade dock i slutet och vakna av sista låten där dom typ skrek hehe!

Efter det gick jag tillbaka med denice, och käkade med matilda och dom andra i maten och sen sprang jag i väg till matten och sen bild, blev klar med min mapp som jag hållit på med typ 10 gånger känns det som. Sen hk och där vi planerar egen maträt och vi får köpa för 105 kr allting! jag och katti och eli lyckade få över 15 kr, vi får först klar typ, ena gruppen får dricka vatten och hårtbröd till för att dom är sp fina och ska ha nå antrico (stavning) men vi var mer fula och tog stark kyckling med ris och vitlöksbröd och till och med efterrätt ! haha och ermin och dom härmade oss och tog samma. hehe

Min dag ska jag nyttja med at slinga mitt hår, och sen umgås med min jonni <3
vi ska springa en sväng på stan dom har ju kvälls öppet, får se om vi tar oss till ericsson där får dom 30 första nån present! hehe och jag vill vara en av dom, sen ska man ju springa på stora stan! Min helg har jag ingen anning om vad jag ska göra, alla ska väl bara ta det lungt säkert! men jag vet inte vad jag ska göra. Blir väl att sitta hemma hallowen..

Men nu ska jag snacka med mamma om att färga mitt hår och sen så ska jag väl äta kanske hehe


sommar sommar, ge mig sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0