stan nästa

jag som är super trött, så ringer elin och väcker mig och säger att jag ska följa med henne på stan och det går jag med på eftersom jag själv måste kolla nå skor som jag kan ha på vintern, till leggins vill inte ha reebok typ till leggins ! men till mjukis går det bra, men nu är det ju så jag går nästan aldrig i mjukis och när jag väl göre så är jag slitast i stan och tröttast.

Men nu stressar elin mig och jag måsta rappa på lite, ska även förbi mattaffären och ta pengar och springa och köpa värmeljus till min kära moster och sen förbi mammas andra jobb och lämna dom. Men nu sja haf fortsätta klä på mig och sen springa ut med hundarna och sen sticker jag ut !


pite,elin,sommar kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0