mitt lov

har precis duschat och klar för sängen, längtar tills jag får helg igen ska bli så super skönt med helg fast det är ju typ 5 dagar tills dess  I dag har jag varit med katti och elin igen, även nån timme med robin och albin, vi brudar hann även spela monopol en vända till det är så sjukt kul! efter det så vi nån skräckis med killarna också, sen drog dom så vi kollade klart 2:an av skräckisen första var läskig men andra var inte lika.

I mon väntar skolan och slutar vid 3 och då ska jag springa på stan och kolla ett par vinterskor, har ju typ sprungit hela helgen med mina nya klackar haha, så nu behöver jag ett par andra än convers att gå i. Sen ska jag ta mig en promenad till det finaste stallet och tillbringa kvällen säkert där, och sen får jag se om jag sover hos farmor eller hos mamma bror på vart syrran vill sova, men hon vill ju sova här hos mamma eftersom"hon vill sova själv" pappas och doms hus ska göras om lite i så först typ på fredag får dom flytta hem så alla sover 5 dagar på olika håll.
Men nu måste jag serri gå och lägga mig, så jag avrundar här!


om ni undrar så fläcken på min tröja gjorde nomisen, hehe söt hon är som grisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0