en väldigt bra dag i går

hej, har inte haft nått att blogga om nu på senaste dagarna. I övermon börjar skolan och då börjar det kämpade igen, och i mon kommer min julia hem <3

I går tillbringade jag kvällen med emma,katti & elin robin,conrad & albin var också med i filmen ett tag. Hade grymt kul har andvänt alla mina nya kläder och skor från luleå som jag köpte i torsdags, jag hade tänkt att jag skulle fota också vad jag hade köpt, och alla bilder från i går också!

Väntar på att elin och katti ska komma hit till mig så vi kan göra nått fränt, hela kvällen lång igen! men nu ska jag börja blåsa håret och sen sätta på lite lager och kanske dra igenom mitt hår med plattången, vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0