en till julafton som brunhårig!

nu suger jag igen på att blogga. Men helgen har varit great! även fast jag inte gjort så mycket, men har varit med elin nån timme och nån timme min syrra och nån timme katti och elin och även soffi och gänge. Så jag har hunnit vara med många på två dagar. Och i dag har jag umgåtts hela dagen med emma och linnea, och vi har mest raggat runt och skrattat och haft det kuligt!

I morron väntar en ny vecka och förväntnigar, helgen lär då vara proppfull igen! hehe, det är nämligen snöyran som det flesta vet redan. Men får se om jag går dit nått, om jag inte måste sitta hundvakt hela freda och lörda. Men jag drar hit mig nån söt som gör mig sällskap tills natten är inne, men då ska jag ju sova så.
Men nu ska jag gå och sova, ska ta och fota några nya bilder på olika grejer är verkligen sugen på att fota!!

btw; rubriken kanske jag också ska svara på. Förra julafton var jag mörkhårig ( mörkbrun ) och nu är jag på väg dit igen, ska köpa nå klipps löshår och andvända, och sen till sommaren osv BLONDIN! det är min tanke i alla fall, men man vet ju aldrig om det kommer nånting i vägen om jag vill bli svarthårig,röd eller bara mörk med slingor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0