blir mest när man vet minst

vaknat upp med min sötaste vän sofia, som jag spenderar mest tid nu ! I går umgicks vi med grabbarna som vanligt, sen på kvällen blev det en tidig kväll, och då såg vi shoppaholic som sofia somnade till så jag fick ligga och kolla själv den.

ÄR helt ensam hemma, mamma är och jobbar och slutar inte fören 6 och peter jobbar också love har pkt i väg och tila är kvar med mig här, ska strax klä på mig och sen käka nått och sen går jag till mammas jobb och chillar, ska fråga om jag kan få hämta lunch nånstans i från. Så slipper jag göra nått här hemma själv
På torsdag drar jag till luleå och shoppar, vi ska mest troligen boka biljetter redan i dag så kanske det blir lite billigare! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0