pluggapluggapluggaa

det enda livet består av är datorn & skola med massa pluggning !
 
Jag och jonni ska bada gulan men snabb som hon är så ska hon redan bada hon har klippt och de, min mamma har inte ens kommit hem från jobbet och jag som vill hjälpa jonni så mycket som möjligt så hon inte behöver göra allt sj.  Men har i alla fall gjort bort all min engelska som jag lega efter med så nu har jag bara matte & svenska kvar sen ligger jag inte efter och plugga till biologi provet som är i morron! Jag förstår ingeting i biologi jag somnar nästan alltid till biologin i alla fall när vi ska gå igenom något!

Men nu måste jag läsa lite i boken till svenskan medans jag väntar på mamma, i mon ska jag till stallet och packa allt till gulan och sen hem o packa allt jag ska ha med mig själv, Vännäs här kommer jag 3 året!

Även rider två ekipage från våran klubb i div 1 tillsammans med Lisa Juntti råneåridklubb, Felicia johansson bodensridklubb och madelene henriksson råneåridklubb & från våran klubb är det Felicia unga-nilsson och Hugo larsson. Hoppas dom vinner hela skitet !

Även min stora kamera ska få följa med till vännäs, så nu är proffsfotografen med också !

Vi ska även bo på världens nästbästa och mysigaste camping !



div 1 omgång 3, 1 omgången går i vännäs och det här är ju omgång 3 och den gick i umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0