jfr.se

hade inget att skriva i går, såg spirit sen somnade jag. Gick inte till skolan i dag för jag är så jävla förkyld, hade tandläkar tid i dag också men den sket jag också i!

Ska köpa nya ridbyxor och hittar ingen sida där dom har såna som jag vill ha! någon som vet någon bra sida släng in en komentar!


Har hittat lite smycken jag är sugen på att beställa hem, men har ju hämtat ut mitt hm packe med mina glajjor och skor i och allt var perfekt!
Slänger in en bild på vad jag är sugen på att beställa till mitt smyckelåda, men mamma kommer nog inte till låta att jag köper fler ringa och sånt men henne bryr jag mig inte om. Jag får väl betala själv !

DOUBLE - Love
sjukt snygg ring!


Ear cuff - Tvåsids örhänge - Shiny cross



Men den här gången av står jag av att beställa för måste köpa nya ridbyxpr också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0