big brother

Nu vill jag också kunna köra moppe/bil/epa ! Nu måste jag ta tag i am kortet så det blir klart fortfort så jag också få ha lite roligt, för inte erbjuder en att följa med dom. Tråkigt snyfft ! hiiihihihihi

men skit samma jag har ju min dator och telefon att vara med sen har jag ju massa andra också att inte bli erbjuden är inte hela värden det kommer en dag jag kanske blir erbjuden  

Eller så har jag min moppe och sen min söta epa att köra med och det är bara fråga om ni får följa med ut o åka om jag inte har full bil, så är alla välkomna! haha..

Jennifer har i alla fall varit duktig i dag och hängt upp sina gardiner och stryckt dom, känner mig rätt så stolt! I mon dammar jag till skolan och göra bort allt jag ligger efter med och det ska kännas skönt, men jobbigt ändå att gå till skolan men ändå skönt. För snart har vi sommarlov och då behöver man ju inte gå till skolan så det är ju skönt !

Jag och en vän har planer på att åka till luleå den 11/6 och gå på club nordic, hoppas det blir av då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0