30 maj - shopping resorna

Tänkte att jag skulle slänga upp lite bilder på vad jag har köpt i luleå båda vändorna  vet inte om jag glömt något, men tror inte det. Shoppade bara i dag ett linne och en kort randig tröja från hm !


jc 99 :-


hm 79 :-


x2 en med marint och brunt, gina trickot 49 :-


leggins cubus 199:-



ansiktsvatten lush 119:-


örenhängen och ring från gina trickor ring 49:- örenhängen 79:-


klocka glitter 100:-

Mamma for ju till umeå på fredag och kom hem på söndag kväll tillsammans med natte,andre & kerstin och hon var snäll och köpte ett halsband till mig som det står smile i  gulligt va? 

och det ser ut så här 
 
 Det är vad jag handlat, glömde nog inge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0