27 maj - jokkmokk

Kom hem från elin för inte så länge sen,  vi grillade en hamburgare sökte en balklänning till henne men vi lyckades inte hitta någon. Gick och la mig i sängen direkt tillsammans med min söta dator som inte verkar vela sammarbeta !

Var och fikade på alla tiders med elin, hanna & emma. Drack en varm chocklad och en chockladboll gött!  har inte hunnit fota på vad jag köpte från luleå ännu men det får jag ta här någon dag. Och på min goda varma chocklad

Som sagt i morron dammar jag till jokkmokk tråkigt att fara till den hållan men roligt det ska bli att fota alla ponnyer hihih, jag och jk & soffi vi ska övernatta i jk´s bil det lär bli kul det också. Åker dit i mon vid 12 ska till hkn på morgonen sen dammar jag till tandläkaren och kollar mina fina tänder och sen till stalle, eller så hämtar jk mig så far vi direkt från mig!

Men nu måste jag sova eftersom jag ska upp klockan 6 ska hinna duscha och packa en sväng vet inte hur jag ska hinna med allt, men behöver ju ändå inte med mig så himla mycket typ kudde en filt och några kläder och mina svarta tandborste och min bästbästbäst kamera!

Så nu blir det lite nya hoppbilder från jokkmokk också! Har saknat att fota fotade senast någon tävling det var vännäs men min kamera vela inte lägga in alla fina bilder så det var tråkigt, men nu avrundar jag och går o sover. Godnatt



Jag älskar att fota med min kamera, den är bara så bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0