26 maj - klar!

Har gjort klart min svenska grej i skolan tog 1,5 timme. Nu sitter jag och håller på med min so den ska också vara inne i mon. Hade ju tänkt fara till stalle o hjälpa jonni att packa till jokkmokk ! Men hinner icke de.

Var ju i luleå i går kom hem halv sex, stack till skolan för att ha bra dag och det gick ju lyckat ! Drog till katti direkt och övernatta där roligt var det hon kunde inte somna medans jag sov som en stock  Färgade håret som sagt i förrgår tror jag det var eller så i måndags, och det är jag nöjd över ronja är duktig hon!

Shoppade en del saker i luleå hittade verkligen mycket, sen betalade jag ju som sagt ingeting själv jo 2 klockar, det var också skönt. Slänger upp någon bild sen på vad jag har stoppat in i min garderob.

Har hittat 2 epor som jag är sjukt sugna på, men ingen av dom svarar när man ringer så dom kanske inte vill ha sålt dom eller så är dom såld eller något ! Får ju se hur det blir med det, fick i alla fall mitt körkortstillstånd/förar bevis i går och det stod att jag har tillgång till klass 2 moped ! Så i mon blir det att ringa och boka am prov och uppkörning det känns härligt !

Glömde ju säga att jag var i förrgår och fikade på alla tiders med katti och emma o elin kom en sväng och skulle bara snacka med oss, köpte kaffe med någon i sjukt gott hiihihiihi, måste höra om någon vill gå o fika med mig i dag också för det skulle då bli gott igen, fotade en massa bilder också men dom får ni se sen


som sagt denna färg andvänder jag när jag färgar mitt röda hår, är tvungen att ändvända två packet men det blir lite över när jag färgar, så det blir precis perfekt för mig. Den är sjut bra färgen också !

Kommer slänga in fler bilder på vad jag handlat och lite smått annat också.

nu avrundar jag och gör klart min so, och hoppar i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0