24 maj - luletown

hoppas denna dag går snabbt nu, vill bara bort från denna skithålla och dammar iväg till en fin stad luleå !

Skolan gick snabbt försov mig till halv 9 igen, gjorde bort ganska mycket på slöjden ändå. Hade svenska och sen idrott spelade fotboll mötte 8a, sen käkade vi pizza i skolan typ någon önske lunch och sen engelska och där chilla vi ja och linda gjorde något kul sak! Sen matte gjorde bort ett prov fick G på det så skönt nu har jag bara svenskan kvar och ett matte blad sen har jag inge att göra härligt!

Nu avrundar jag och gör bort lite svenska och sen hör jag av mig till min söta vän katti !

Färgade håret btw i går, blev mycket mörkare måste sätta typ slinor i håret och sen en röd färg om jag vill ha så som jag hade före och det är precis det jag vill. Slänger in någon bild på håret sen om jag har orka men nu skyndar jag och gör svenska eller lite matte, men ronja färgade ju mitt hår grymt duktig hon var hon fick leka frissa på mig tvättade håret och blåsste det fatta snäll hon är, hon är guldvärd.

fan vad rolig film min vän johanna har gjort slänger upp den, man får då skratta lite !


HAHAHAHAHAHA

slänger in ett inlägg senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0