24 maj - dör av panik

Is inte berätta för alla här varför jag dör av panik. Men en del kan ju gissa de! Jag söker och söker och hittar ingen, epa crusin den 8 juni och jag har inte kortet ännu och jag bara tar livet av mig just nu och i mon ska jag till luleå och har varken pengar eller gratis sms på telefon vad ska man göra?

Ne nu lägger jag mig i min sköna säng tillsammans med någon bra och försöker drömma att inte få panik, i mon ska jag till luleå med min bästa mamma och ha roligt och sen stressa hem inte lika roligt!

Ne nu avrundar jag och tänker på något roligt som ska hända om 10 år.

slänger upp bilder i mon innan vi rullar mot luleå om vad jag gjort i dag, så förklarar jag mer. Kan säga att jag umgåtts med katti exakt hela kvällen en av dom bästa !



dör av panik, hur många gånger ska jag behöva säga det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0