20 maj - hööks

Har varit och hämtat ut mina paket just från coop konsum, beställde två leggins från ellos bara hel svart och ett linne och sockar från hööks till stallet behövde verkligen ridsockar och ett linne jag kan rida med  For med mamma på mds och köpte mjukglass, gott!

Sen for jag på ok och handlade mjölk till mamma, och nu sitter jag här och väntar på att jonni ska bli klar i stallet så vi kan dra thai det ska också bli gott man måste ju få äta gott när det är helg och har gjort bort biologi provet i dag 30 poäng är stolt ! och i går gjorde jag bort so provet o fick g  Nu tänkte jag börja fixa mig och se om johanna börjar bli klar, vet faktist inte vad vi ska hitta på för något i dag, men det kommer vi alltid på!





Kommentarer
Postat av: anneli

Tjo!

jag tänkte berätta att jag lottar ut en plåtning helt gratis på bloggen, man måste bo inom Luleå, boden, haparanda, kalix, gällivare eller råneå för kunna delta och några andra regler står där.

Vem man vill bli fotograferad med kan man välja själv om man vill bli själv fotad eller med vänner, sin pojkvän/flickvän, bandet, familjemedlem osv och teman får man välja också helt själv. Intresserad? läs mer på min blogg, kram :)

2011-05-20 @ 22:16:16
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: sofie

inte för att skryta men hööks öppnar här i hpda nästa torsadag (H)

2011-05-21 @ 21:14:19
URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0